Subject: Loovälja tee 8, Liivamä küla, Jõelähtme küla, hüdrandi kooskõlastus
From: "Anti Looskari" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Nov 2023 12:52:40 +0200

Tere

Saadan Loovälja tee 8, Liivamä küla, Jõelähtme küla, veevarustuse- ja
kanalisatsoonisüsteemide välisvõrkude projekti ülevaatamiseks ja
võimalusel kooskõlastamiseks.

Probleem selles, et eelprojekti staadiumis oli arhitekt hüdrandi
joonistanud elektri liitumiskilbi kaablikaitse vööndisse.

Hüdrant vajalik hoone kustutusvee tagamiseks. Hüdrant projekteeritud
päästetranspordile võimalikult hästi juurdepääsetavasse kohta.

Manuses lisaks Loo Vesi OÜ esindaja ja elektrilevi kooskõlastus hüdrandi
asukoha sobivuse kohta. Hüdrandile vaja seada tulevikus Loo Vesi OÜ kasuks
IKÕ.

Manusega kaasas ka IKÕ plaan.

Kuna dokumentide failide maht suur, siis saadan juurdepääsu lingi:
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/da3bb087-1f14-4e9b-af9b-6b3181adc36
c>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/da3bb087-1f14-4e9b-af9b-6b3181adc36c

Kiiret tagasisidet oodates!

Lugupidamisega,

_____________________

Anti Looskari

Ehituse projektijuht

Grand Ehitus OÜ

Kivimurru tn 34, 11411 Tallinn

+372 50 61 656

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.grandehitus.ee <http://www.grandehitus.ee>